აპა სოკო ბრონკუსი თუ ბრონქიოლი?
აპა სოკო ბრონკუსი თუ ბრონქიოლი?

ვიდეო: აპა სოკო ბრონკუსი თუ ბრონქიოლი?

ვიდეო: აპა სოკო ბრონკუსი თუ ბრონქიოლი?
ვიდეო: Sistem Pernapasan: Bronkus, Bronkiolus, Alveolus | Ilmu Biomedik Dasar | Brainy Panda 2024, ივლისი
Anonim

Fungsi bronkus და bronkiolus ინი ბერბედა, დიმანა ბრონკუსი მელაკუკანი, მენღანგატკანი, დან წევრებიჰკან უდარა დი სალურან პერნაპასან. სედანგანკანი ბრონქიოლი berfungsi sebagai konduksi serta peryikaran გაზ.

ანალოგიურად, თქვენ შეიძლება გკითხოთ, apa fungsi dari bronkiolus?

ფუნგსინია Sebagai tempat pertukaran oksigen and karbon dioksida. ალვეოლი ქემუდიან მენიერაპ ოქსიგენ დარი უდარა იან დიბავა ოლეჰ ბრონქიოლი დან მენგალირკანნია კელამ დარაჰ. Setelah itu, karbon dioksida yang merupakan produk limbah dari sel-sel tubuh mengalir dari darah ke alveoli untuk dihembuskan keluar.

ასევე იცით, alat pernapasan apa yang bercabang menjadi dua bronkus? Trakea adalah bagian terpadu dari jalur napas dan memiliki fungsi vital untuk mengalirkan udara ke dan dari paru-paru untuk პერნაპასანი რა Trakea atau batang tenggorokan adalah tabung berongga lebar yang menghubungkan laring (kotak suara) ke ბრონკუსი პარუ-პარუ. Panjangnya sekitar 10 სმ და დიამეტრიანია კურანგ დარი 2, 5 სმ.

ამ გზით, apa arti bronkus dan fungsinya?

ბრონკუსი . ბრონკუსი adalah kaliber jalan udara pada sistem pernapasan yang membawa udara ke paru-paru. ტიდაკ ტერდაპატ პერტუკარან უდარა იან თერჯიდი პადა ბაგიან პარუ-პარუ ინი. ბრონქიტი მერუპაკან პერადანგან პადა ბრონკუსი.

Apa itu alveolus dan fungsinya?

ალვეოლი adalah სტრუქტურის ანატომიური yang memiliki bentuk berongga. ტერდაპატ პადა პარენკიმ პარუ-პარუ, იანგ მერუპაკან უჯუნგ დარი სალურან პერნაპასან, დი მანა კედუა სისი მერუპაკან ტემპატ პერტუკარან უდარა დენგან დარაჰ. ალვეოლი მერუპაკან ანატომი იანგ ჰანია დიმილიკი ოლეჰ მამალია.

გირჩევთ: